שאלות נפוצות

>שאלות נפוצות
שאלות נפוצות 2019-06-07T16:01:49+00:00

כל המוצרים נשלחים באמצעות דואר-שליחים עם שליח עד הבית – בהתאם לתקנון הדואר.
לקבלת רשימת הישובים בהם יעשה מסירה אישית בבית הלקוח, ע"י שליח לחץ כאן
ישובים שלא נכללים ברשימה כמו קיבוצים /מושבים/כפרים וכ'ו יחולקו ליחידת הדואר הקרובה .
מוצרים בודדים או סל קניות מעל 600 ש"ח
ניתן לאסוף אותם עצמאית ממחסננו בפ"ת ללא עלות.

דיפול מתחייבת לשלוח אליך את המוצר בתוך לכל היותר שבעה ימי עסקים  אלא אם צויין אחרת על מוצר ספציפי.
לרוב, המשלוחים מגיעים הרבה יותר מהר אל הלקוח ,בד"כ תוך יומיים
מקווים שבקרוב תוכל להינות מהמוצר החדש שהזמנת!

סכום הרכישה המינמלי באתר הוא 300 ש"ח לא כולל משלוח,
נכון לעכשיו לא ניתן לעשות הזמנה פחות מסכום זה
חלק מהמוצרים ניתן למצוא אצל משווקים שאנו עובדים עימם.
כדי לדעת את סטאטוס ההזמנה יש להתחבר לאתר לחץ התחבר
יש להזין את שם משתמש וסיסמה בה הזמנת , לאחר ההזדהות תוכל לראות תפריט ההזמנות
תוכל לראות בזמן אמת את מצב ההזמנה.
בכל מקרה בכל שינוי סטטוס ההזמנה יישלח אליך אימייל.
פרטי כרטיס האשראי מאובטחים בתקן Pci Dss שהוא התקן המחמיר ביותר שדורשות כיום חברות האשראי.
בזמן הרכישה ואחריה פרטי כרטיס האשראי מגיעות לחברת האשראי ואינם נשמרים בחברתנו.
כל המחירים הנמצאים באתר  כגון מחיר פריט או משלוח  וכ'ו כוללים מע"מ כחוק.