שאלות נפוצות

>שאלות נפוצות
שאלות נפוצות 2020-10-24T15:14:41+00:00
כל המוצרים המוצגים כ "זמין במלאי" נמצאים במחסננו וזמינים לאיסוף מיידית
איסוף יעשה באותו יום ההזמנה או למחרת בהתאם לשעות העבודה.

כל המוצרים נשלחים באמצעות עם שליח ע"י חברת צ'יטה משלוחים.
עבור מוצרים בודדים או סל קניות מעל 600 ש"ח
ניתנת אפשרות לאסוף אותם עצמאית ממחסננו בפ"ת ללא עלות.
מוצרים בגודל סטנדרטי ושערכם לא עולה על 600 ש"ח ניתן לשלוח
בעלות מוזלת של 25 ש"ח לנקודות מסירה , צ'יטה שופס.
לחץ כאן לראות נקודות חלוקה כלל ארצי

עבור סל קניות מעל 600 ש"ח ניתנת אפשרות לאסוף את המוצרים ללא עלות,
ממחסננו בפ"ת קריית אריה.
לאחר ביצוע הזמנה יישלח אליכם פרטי איסוף

תקופת האחריות לכל המוצרים הוא שנה.
למעט מוצרים מתכלים או מוצרים שבהם יופיע פירוט שונה.

דיפול מתחייבת לשלוח אליך את המוצר בתוך לכל היותר שבעה ימי עסקים  אלא אם צויין אחרת על מוצר ספציפי.
לרוב, המשלוחים מגיעים הרבה יותר מהר אל הלקוח ,בד"כ תוך יומיים
מקווים שבקרוב תוכל להינות מהמוצר החדש שהזמנת!

סכום הרכישה המינמלי באתר הוא 300 ש"ח לא כולל משלוח,
נכון לעכשיו לא ניתן לעשות הזמנה פחות מסכום זה
חלק מהמוצרים ניתן למצוא אצל משווקים שאנו עובדים עימם.

כדי לדעת את סטאטוס ההזמנה יש להתחבר לאתר לחץ התחבר
יש להזין את שם משתמש וסיסמה בה הזמנת , לאחר ההזדהות תוכל לראות תפריט ההזמנות
תוכל לראות בזמן אמת את מצב ההזמנה.
בכל מקרה בכל שינוי סטטוס ההזמנה יישלח אליך אימייל.
פרטי כרטיס האשראי מאובטחים בתקן Pci Dss שהוא התקן המחמיר ביותר שדורשות כיום חברות האשראי.
בזמן הרכישה ואחריה פרטי כרטיס האשראי מגיעות לחברת האשראי ואינם נשמרים בחברתנו.
כל המחירים הנמצאים באתר  כגון מחיר פריט או משלוח  וכ'ו כוללים מע"מ כחוק.

משלוחים עובדים כרגיל גם בתקופת הסגר - משלוחים חינם עם שליח מעל קניה של 600 ש"ח סגור